Hej allihopa!

Bara som ett recap vad som har hant det senaste dagarna..


Alla har surfat, jocke har brannblasor i pannan, vi har brant 3 miljoner var, jag har bytt brada till en mer proffsigare.. mohamed har bytt ner sig till en enklare brada som jag maste bara till stranden for att han inte nar runt den med armarna...

Vadret ar betydligt mycket battre.. inte ett moln pa himlen och 30 grader varmt...

Pa onsdag ar det sagt att vi ska till ngn narliggande 'o' och chilla i nagra dagar.. far se..

Igar at vi sushi, skiiiitgott och inte sa farligt dyrt for att vara en san fin restaurang..

Puss /ludde

Kommentarer
Postat av: lojs

mer bildeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!

2009-09-25 @ 14:24:15
Postat av: denize

haha, jag kollar er blogg säkert 5 ggr per dag fastän jag vet så väl att dator nog inte är prio 1 där nere. haha. men, håller med om bilderna. jag vill se mera! :)p

2009-09-25 @ 16:25:10
URL: http://denizesperling.blogg.se/
Postat av: luddesmorsa

jag saknar oxå bilder massor med fina varma...seså visa kamerans funktion nu...

2009-09-26 @ 08:00:55
Postat av: Callander

Fy fan va nice det ser ut att vara. Sjukt avis, men om 3 år då jävlar :P Fast jag ska inte bara sura ska gå och kolla på governor Andy idag så det livar upp vardagen lite :)



Ha en grym resa, hörs

Langa mer bilder på surfing!

PEACE

2009-09-26 @ 20:03:15
Postat av: Emma

Närliggande ö?! Har ni följt mitt råd Mohamed, är det Gili som gäller? Isf kommer ni få det helt underbart :)?

2009-09-28 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0