Hårda kvällar!

Japp nu e vi på Patong beach Phuket! vädret e som det ska va i thailand och allt e bra förutom att min bakfylla från igår aldrig verkar gå över. men men vi har varit här i några dar nu och en snabb update av läget är att vi bor på ett riktigt nice hotell precis vid stranden, maten e mycket bättre än på bali men man kan dock inte surfa här eller man kan det men det e som att jämföra alperna med barnbacken i sälen. a juste sen e våra pass stulna vilket innebär att vi har fått fixa nya provisoriska pass och får inte lämna landet mer än vid hemresan. så det där båtturen jag skrev om i förra inlägget går ju dessvärre bort nu.

I Onsdags va vi iväg till Kata beach med några australienare vi träffat här nere och badade och njöt av det varma vattnet och det blev väl kanske lite öl också. sen drog vi ner till hamnen som ligger lite längre söder ut för att kolla på yachten som vi skulle ha åkt med till Malaysia. På kvällen blev det utgång, vi käkade middag på ett ställe som heter sabai och ligger nere på stranden, riktigt bra ställe. Sen träffade vi en tjej och en kille som sålde på oss biljetter till en fest med gratis dricka och köptorskar som vi är hoppade vi givetvis på detta. vi kommer in på stället och det e 10 pers där... hum men det va gratis dricka i en timme så det va bara att köra, vi träffade två svenska brudar från norrland och hängde lite med dom sen drog dom med oss till ett ställe.. sen kommer jag inte ihåg mer. men vi hade kul iaf :D

Igår va vi nere på stranden och hade det lite bra, njöt av värmen och bara tog det lugnt. sen råkade det bli en till ugång igår och då träffade vi en snubbe som gav oss biljetter till en fest och vi nappade som vanligt, dock kostade det inte någonting. välkomstdrinken va en bucket redbull vodka som satt som den skulle. Sen va det fullt ös fram till kl 6 imorse. gissa om jag mådde dåligt när jag vakna.. detta resulterade i en helt vanlig bakisdag med en flaska vatten i ena handen och en handduk i andra gåendes ner på stranden.

Sammanfattningsvis har vi det riktigt bra även fast än våra planer spricker titt som tätt. Ha det bra så ses vi i vinter!

/Jocke

Kommentarer
Postat av: Jockes mamma

Har du tänkt på att din mamma läser bloggen, lite mycket festa tycker jag allt, men jag gillar jämförelsen med alperna och barnbacken.

Ha de nu så bra och var rädd om er.

Kram

2009-10-22 @ 18:50:58
Postat av: Jocke

haha du e rolig du :P

2009-10-23 @ 13:23:55
Postat av: luddesmorsa

ja nu är det så att jag också följer er i bloggen och håller med jockes mamma...va rädda om er min Ludde ponke är hemma i höstrusket...

2009-10-26 @ 13:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0